Wychodząc naprzeciw trendom konsumenckim oraz po przeprowadzonej analizie naszego rynku detalicznego postanowiliśmy dokonać istotnych zmian. Podstawową zasadą, która nam przy tym przyświecała jest to, że od teraz mieszanki sałat nie są zasłonięte żadnymi elementami graficznymi, dzięki czemu zawartość woreczków jest lepiej widoczna. Elementy designu umieszczone są na tylnej ściance woreczka, jednak tak, że są one widoczne od przodu. Niczym nie przesłonięty widok świeżego i apetycznego produktu wzmacnia zaufanie konsumentów i zachęca do zakupów. Zdjęcia aktywnych młodych ludzi i wizerunki skupionych, pracujących z pasją szefów kuchni, widziane w tle przez pryzmat naszych mieszanek sałat inspirują do relaksu, aktywności i wypoczynku oraz cieszenia się naszymi produktami w różnych miejscach i okolicznościach– od święta i na co dzień. Liczymy, że również nasze nowości takie jak: Green mix z młodym szpinakiem i sałatą rzymską, Młody jarmuż, czy też Mix z młodym jarmużem, szpinakiem młodym i burakiem spotkają się z Waszą aprobatą, a tym samym szybko dołączą do grona naszej ‘starej, sprawdzonej ekipy’ mieszanek.
NOWA KREACJA MIESZANEK SAŁAT EISBERG
Więcej News
15
CZE
Sałaty BIO marki Eisberg jako Debiut Roku 2020
Mamy przyjemność poinformować, że firma Eisberg została uhonorowana w programie Konsumencki Lider Jakości 2020, w ramach którego na podstawie badań rynku i opinii klientów wyłaniane są najlepsze firmy i produkty w swoich branżach.
25
MAJ
Soczyste nowości Eisberg
Już od czerwca do sklepów Intermarche i Selgros trafią soki HPP w smakach: Chia Smoothie, Orange Juice, Purple Smoothie, Tropical Smoothie, Veggie Juice i Green Juice.
23
KWI
Eisbergowa BIO-premiera
W drugim tygodniu maja, na półkach sklepowych pojawi się 5 premierowych produktów BIO firmy Eisberg – Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix i Bio Toscana Mix.